Ongarai Eskola Ermua - Escuela Ongarai de Ermua

EKINTZA OSAGARRI ETA ESKOLAZKANPOKOAK. Ongarai eskolan ikastearen abantailak. Viceko unibertsitatearekin elkar egindako proiektua. Hemen ikusi ahal dituzu hilabete honetako menua. 3 MAILA UDALETXEAN BISITAN. 3 MAILA ERMUKO IBAIETAN MURGILDUTA. Mari Domingi Ongarai Eskolan. Telefonoak 943170011 - 943254267. 2013 Ongarai Eskola Ermua. LEGAL OHARRA.

OVERVIEW

The website ongaraieskola.net currently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have inspected twenty pages inside the website ongaraieskola.net and found eleven websites linking to ongaraieskola.net. There are two contacts and addresses for ongaraieskola.net to help you contact them. The website ongaraieskola.net has been on the internet for nine hundred and sixty-five weeks, nineteen hours, ten minutes, and sixteen seconds.
Jan 2006

ONGARAIESKOLA.NET TRAFFIC

The website ongaraieskola.net has seen varying quantities of traffic all through the year.
Traffic for ongaraieskola.net

Traffic ranking (by month) for ongaraieskola.net

Traffic ranking by day of the week for ongaraieskola.net

ONGARAIESKOLA.NET HISTORY

The website ongaraieskola.net was began on on January 27, 2006. It was updated on the date of January 17, 2014. This web page will expire on the date of January 27, 2015. As of today, it is nine hundred and sixty-five weeks, nineteen hours, ten minutes, and sixteen seconds young.
UPDATED
EXPIRED

PERIOD

VILLABONA-ERMUA Konekting 2.0

Blog honen bitartez Ermua eta Villabonako 5. mailako ikasleek harremanetan jartzeko aukera izango dute. 0 Euskadin zehar proiektu telematikoaren baitan. DR FLEMING ESKOLAKO FESTA, Ekainaren 5ean. Aitor, Iker, Saioa eta Maialen. Aurrena pilota eta pala partiduak izan ziren, ondoren emanaldiak, gero erakusketa, bertso emanaldia eta eguerdian bazkaria frontoian. Arratsaldean jokoak eta merienda izan genituen. Alain, Telmo, Maddi eta Eider.

WHAT DOES ONGARAIESKOLA.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ongaraieskola.net Mobile Screenshot of ongaraieskola.net Tablet Screenshot of ongaraieskola.net

Ongarai Eskola

Joseba Maruri

Pol. Urtia sn

Ermua, BIZKAIA, 48260

Ongarai Eskola

Joseba Maruri

Ongarai S/N

Ermua, Vizcaya, 48260

ONGARAIESKOLA.NET SERVER

I identified that a single page on ongaraieskola.net took nine hundred and fifty-three milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
217.76.132.191

dns1.komunika-hosting.com
dns2.komunika-hosting.com

We diagnosed that this domain is using the Microsoft-IIS/8.0 server.

Ongarai Eskola Ermua - Escuela Ongarai de Ermua

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website ongaraieskola.net has the following on the web site, "Viceko unibertsitatearekin elkar egindako proiektua." We viewed that the webpage also said " Hemen ikusi ahal dituzu hilabete honetako menua." It also said " 3 MAILA ERMUKO IBAIETAN MURGILDUTA."

SEEK SUBSEQUENT WEB SITES

Concessionaria Auto Usate Nuove a Venezia-Mestre, Padova, Treviso Ongarato Motors

Auto nuove, usato, km 0, importazione diretta di tutte le marche. Via della Vittoria, 132 - Mirano Venezia. Auto nuove, usate, km 0, aziendali, Jahreswagen. Auto usate, km 0, nuove, aziendali e dimportazione. Promozioni auto nuove, usate, km 0, aziendali e Jahreswagen. 6 TDI 110CV Comfortline Business Pack.

Abrigo Mãos de Assis

Postado por Associação Protetora dos Animais de Araxá - Abrigo Mãos de Assis. 27 de novembro de 2011. Postado por Associação Protetora dos Animais de Araxá - Abrigo Mãos de Assis. 1 de outubro de 2011. Postado por Associação Protetora dos Animais de Araxá - Abrigo Mãos de Assis. Postado por Associação Protetora dos Animais de Araxá - Abrigo Mãos de Assis.

Ongar Bridge Motor Company

24 High Street, Chipping Ongar, Essex. CM5 9DZ - Telephone 01277 366 661. 12th April 2018 - Click appropriate picture to view stock. Motor Industry Code of Practice.

Home - Ongar Community Centre

Welcome to Ongar Community Centre. Tuesdays from 10am - 12pm. View full list of events.